SALAM ZIARAH KE PORTAL CIKGU AZMAN

Ahad, 22 April 2012

MAJLIS PERPISAHAN CIK ROZANA DIANA

Pada 21 April 2012 merupakan hari yang bersejarah kepada Cik Rozana Diana bt Ahmad Rusli kerana hari ini merupakan hari terakhir beliau bertugas di SMK Ungku Aziz Sabak Bernam. Sebenarnya beliau telah ditukarkan ke SMK Sultan Abdul Aziz Shah Kuala Selangor mulai 16 April 2012.
      Sebuah majlis ringkas tetapi penuh bermakna telah diatur bersama pelajar-pelajar dan guru-guru pada hari tersebut. Pengerusi majlis hari itu, Puan Hajah Siti Norhayati Mahidin telah menerangkan serba ringkas latar belakang serta sumbangan cik Rozana  semasa berkhidmat selama 3 tahun di SMK Ungku Aziz. Majlis ini disambung dengan ucapan guru yang diraikan. Selain mengucapkan terima kasih, cik Rozana juga mengharapkan rakan-rakan guru serta pelajar dapat mendoakan kejayaan dan kebahagiaan beliau nanti. Suasana agak sayu kerana Cik Rozana seolah-olah tidak dapat mengawal emosinya.
      Selepas itu, majlis diteruskan dengan penyampaian hadiah daripada pelajar, guru, kelab kakitangan, bidang teknik vokaisional, pibg dan pentadbir sekolah. Majlis diakhiri dengan ucapan wakil pentadbir iaitu Encik Azman Ali.

GAMBAR-GAMBAR KENANGAN











Tiada ulasan:

Catat Ulasan